2013. október 5., szombat

2.Rész - Medence party

Öleléssel köszönt én pedig természetesen viszonoztam,mire behívott.....Bementem és láttam,hogy ott vannak a teraszon a banda többi tagja,mindenki bemutatkozott és megölelt engem,Harry végig nézett rajtam,és meglepődött fejjel kérdezte.
-Ariana hol van a fürdőruhád?
-Nyugi  itt van alattam-mosolyogtam rá.-
Harry segítenél a cipzárral?                                                                                                                                                                 Hé gyerekek menjetek szobára!! -Röhögött fel Zayn-
Én meg bevetettem rajta a 'mostfussmerteztmegbánod' nézésem.
Mire Ő elkomolyodott-és én erre nagyon elkezdtem nevetni.-
Mire Harry lehúzta a cipzárat addig én kibújtam a ruhából,erre Harry és Naill megfogtak és bedobtak a vízbe,mikor kisegítettek volna,én berántottam őket is a víbe,amire mindenki a földön fetrengett a nevetéstől , Elenour , Dani ,és Perrie lépett a medencéhez,kérdően néztek rám,én meg nem is tudtam,hogy mit csináljak..a fiúkkal együtt kimentünk a vízből és bemutatkoztam nekik,nem öleltem meg őket,nem akartam,hogy ők is tiszta víz legyenek.
Így szólt Naill. Hé Ari,nem akarsz valamit sütni nekünk?:$
Hát persze,de mivel ez egy fiú lakás ezért , nem hiszem hogy bármi is van itthon,mármint cukor meg ilyenek.:D
-Ebben tévedsz-szólalt meg Harry- Sör meg Wiskey mindig van itthon.
Abban szinte biztos voltam.Nos akkor felöltözök és elmegyek gyorsan bevásárolni.
Várj elkísérlek-kiabált Hazza-
Okés.:) -már majdnem elájultam mikor azt mondta HARRY ,HOGY ELAKAR KÍSÉRNI:$$-
Beültünk a kocsiba,és elindultunk egy eldugott kis bevásárlóközponthoz,amire rá volt írva ,hogy "Csak sztároknak" -Én azt hittem hülyéskednek.." De mikor beléptem már teljesen érthetővé vált miért is hívják így,az üzletben találkoztunk Justin Bieberrel,na jó Belieber is vagyok.:3 
Én csak így álltam.: *000000000000*
Mire Harry bemutatott neki,Csá haver,-lekezeltek egymással-
Ő itt Ariana Grande.
Szia ,Justin Bieber kezet nyújtott,majd megölelt.
A rádióban Justin új száma szólt.: Zene
Imádom ezt a számot! :3 -Mondtam,miközben egy pillanatra elfelejtettem,hogy az előadó áll velem szemben-
Igen én is.:D -Röhögött fel Justin-
Majd kezembe nyomta a telefonszámát.-Kérdően néztem rá- Ha esetleg valami baj van.:)-egészítette ki magát.-
Köszönöm -mondtam- Majd elköszöntünk tőle,Harry beleültetett egy bevásárló kocsiba ami persze eldőlt én annyira röhögtem,hogy észre sem vettem hogy ránk dőlt az egyik polc,mikor már "rendesen" kiröhögtem magam,körbenéztem és kerestem Harryt,mikor észrevettem,hogy a kocsi mögött fekszik a földön és sír a röhögéstől,én megfogtam a kezét és elkezdtem húzni a az édességek fele.
Jól van,jól van megyek én.:D -és még mindig a földön fetrengve röhögött.
Mikor már megvettünk mindent,bepakoltunk a kocsiba,mikor becsatoltam az övemet Harry felemelte az államat és az ajkai egyre jobban közeledtem az enyéimhez,mikor egy forró csókolt lehelt ajkaimra.Mire nagy kattogtatásokat hallotunk ,hát azok a rohadt firkászok sosem tudják békén hagyni Harryt?
Leverem őket esküszöm.
Mikor felmentek a kedvenc honlapomra ezt a képet láttam meg,ami teljesen lesokkolt.:
"Ma lencsevégre kaptuk ahogy Ariana Grande a híres divat tervező Molly Hancher lánya együtt jött ki egy eldugott kis bevásárlóközpontból,és a kocsiban feltehetően csókolóztak is."
Harry...Ezt nézd.Mutattam neki,a képet és olvastam fel neki a szöveget.
Jól van,ebből nem lesz semmi baj.-mondta halál nyugodt hangon-
Mi az,hogy nem belőle semmi baj,Anyám kifog nyírni!!!!
Ha Anyukád valamit nem ért,majd beszélek vele.:)
Köszönöm.-mondtam neki és közben megfogta a kezemet.-
Mikor hazaértünk ,bejött velem a konyhába: 
Nos akkor segítesz?-mire megfordultam Harry már sehol nem volt.-
Természetesen répa tortát sütöttem remélem tudjátok miért...
Ami nagyon szép lett: 
Mikor kivittem,minden fiú csak  nagyokat nézett főleg Lou,miután mindenki evett,én csak egy darabot tudtam félre rakni,amit én ettem meg.
Miután mindenki megköszönte,és megete,elköszöntem tőlük és haza felé ballagtam  ,mikor két kéz landolt a 
derekamon,megfordultam és két gyönyörű smaragd zöld szempárral találkoztam.
-Köszönöm ezt a csodás napot.- suttogta a fülembe.
Én köszönöm,nagyon....Legjobb születésnap utáni nap.:D
Holnap esetleg eljönnél velem ebédelni?:)-kérdezte-
Persze.-csillogtak a szemeim-
Mikor beértem a házba,rohantam fel a lépcsőn és ordítottam:
ÚRISTEEENNNN HARRRYY STYLE ELHÍVOTT ENGEM EBÉDELNI,ÉS MÉG MEG IS CSÓKOLT,ÚÚÚRIIISSTTEEENNN.
EZT A KÉPET MUSZÁJ VOLT FELTENNEM TWITTERE: 
@ArianaGrande: Köszönöm ezt a csodás napot.xx 
Mikor megláttam,hogy válaszolt,nagyon megörültem.:

@Harry_Styles: Én köszönöm! Holnap 11:30-ra érted megyek.xx
@ArianaGrande: Értettem.xox
Reggel 10-kor keltem fel,azt hittem hogy elaludtam teljesen.
Megnéztem a telefonom.1 új SMS
Feladó: Harry
"Jó reggelt.:) nem sokára ott vagyok,nem kell nagyon kiöltözni.:) xoxo"


"Rendben,várlak.:) xoxo"

Gyorsan elmentel letusoltam és felöltöztem.: 
És egy kis sminket kentem magamra ami spirálból állt és egy kis tusból.:)
Csöngettek....Harry volt az.
Sziaa:3 -köszöntem neki mosolyogva-
Szia,nagyon csinos vagy,indulhatunk?:)
Persze,csak hozom a táskámat.
Elindultunk,az út csöndben telt mikor meg szólaltam..
Harry..szeretnék valamit kérdezni..
Mondjad csak édesem..:)
Ti szakítottatok végül is Taylorral?-kérdeztem komolyan-
Ezt most miért kérdezed?-nézett rám kiváncsian.-
Ja csak azért mert mikor feltettem twittere a képet,akkor egy elég érdekes szöveget írt hozzá..
És mi volt az?-kérdezte-
Olvasd el,nyomtam az orra alá,a telefonom.
"Harry te meg mit csináltál ma?Ki ez a lány?"
Ebből gondoltam.-válaszoltam halkan-
-Oh,persze..mindig ezt csinálja..Ha meglát egy másik lánnyal,folyton bekavar-
Nincs semmi köztünk.Nyugodj meg.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése